Ny familjemedlem

Japp i tisdags blev vi en till i familjen...dock inte en med ben utan med 4 hjul =) jag har köpt ny bil...en Scoda Octavia combi. Vi har gått i köpa-bil tankar länge då vi behöver en stor bil efter att vi fick barn. Vi har dock fått låna Erics mammas bil så vi har ju klarat oss men nu slog vi till och köpte denna...så nu ska Seaten säljas. Nån som är intresserad? =)
Jag är iaf toknöjd med nya bilen, den har ju turbo så de händer ju lite när man trycker ner gaspedalen (de gillar jag, de vet alla som känner mej)...nu har jag dock saktat ner farten lite sen Clint kom in i bilden (man kan ju inte köra rally när man har så dyrbar last) men jag gillar fortfarande fart ;)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0