Buzzador - ThermaCare

Jag har haft förmånen att vara Buzzador för ThermaCare för rygg, ett bälte som avger värme som ska lindra muskelspänningar och värk i ryggen. Mitt betyg på denna produkt blir 4/5. De blir inte full pott då den endast hjälpte mej för stunden och inte i de långa loppet (trots att jag tror att mina ryggsmärtor är muskelrelaterade) men jag ger ändå högt betyg då jag tror att den skulle vara perfekt för kvinnor som har problem med menssmärtor som går ut i ryggen, och som då ofta använder tex vetekudde som lindring, då skulle jag absolut rekommendera denna produkt då denna är smidig och kan bäras under kläderna utan att den syns och att den håller värmen upp till 8 timmar.
 
 
ThermaCare är ett värmeomslag som man fäster på kroppen med hjälp av kardborreband och som ska minska muskelspänningar samt lindra smärtan. Värmen tränger djupt ner i musklerna och lindrar smärtan målinriktat, varmed spända muskler slappnas av och du återfinner din rörlighet.
ThermaCare levereras i lufttät försluten påse. När produkten kommer i kontakt med luft aktiveras de patenterade värmecellerna. ThermaCare värmeomslag uppvärms gradvis under 30 min tills de når behandlingstemperaturen på 40 grader. Temperaturen håller sig i 8 timmar. De finns omslag för axlar, nacke och handleder samt rygg/ländrygg.
Produkten är kliniskt dokumenterad och innehåller inga läkemedel. De säljs på de flesta apotek. Förpackningsstorlekar: Omslag för nacke, axlar och handleder, 3st/förpackning för 119:-, omslag för rygg/ländrygg 2 st/förpackning för 119:-



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0