Att gå på bio som gravid

Ikväll var jag och sambon och såg den nya Godzilla filmen...helt ok film men blev lite besviken av vissa effekter som Godzilla hade för sej (ni förstår nog när ni ser filmen)..men annars tycker jag den va bra.
Men jag måste säga att fotöljerna i biosalongen är otroligt osköna när man är höggravid, de finns verkligen inget stöd för svanken så de blev rätt jobbigt efter ett tag att hitta en bekväm ställning att sitta i. Som tur var så va de lite folk i salongen så jag kunde vrida och vända på mej ganska fritt men jag hade blivit tokig om jag hade varit tvungen att sitta och trängas med en massa folk brevid mej.
Då de va ganska högljuda effekter i filmen så påverkade de såklart bebisen i magen och jag kan lova att han slog kullerbyttor där inne...herregud va den levde om därinne...jag var helt slut mentalt när jag klev ut därifrån och de kändes verkligen som om h*n var på väg ut ett tag! =)
Ska vi gå på bio nå fler gånger innan ja föder så blir de nog till att ta med en kudde eller nåt som ja kan ha i svanken som stöd.
 
 
Nathalie
2014-05-28 @ 10:07:53
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se

Den här filmen vill jag se!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0