Överraskning del 2

Som sagt så har ju jag och Eric ett nyårslöfte ihop om att hitta på nåt lite extra roligt en gång i kvartalet, och första kvartalet var min tur. Så jag tog med honom till Hotel City för att äta middag med tillhörande dinnershow. Jag har hört mycket bra om denna föreställning så jag hade höga förväntningar och jag kan lova att dom uppfylldes!! Vi hade supertrevligt och åt god mat och njöt av denna underbart roliga och bra showen!!
Här kommer lite bilder från kvällen och jag kan verkligen rekommendera er att gå hit!!!
 
 
 
 
 
 
Dom tog upp ett par stycker ur publiken som antingen fyllde år eller hyllades på annat sätt, som fick framför en liten dans...=)
 
 
 
Mitt under showen när jag håller på och fotograferar så dyker en av sångarna upp bredvid Eric =)
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0