Förkylning och hockey

Igår var jag och älsklingen på hockey...Brynäs skulle spela sin 5:e match mot Färjestad och var tvugna att vinna för att kunna gå vidare till semifinal...de va en riktigt spännande match som slutade i förlängning men där föll dom tyvärr så nu är säsongen slut för Brynäs...jaja bara att ta nya tag till nästa säsong!
Jag har gått och blivit tokförkyld så idag mår jag riktigt piss men jag anser mej inte ha råd att vara hemma från jobbet då jag har en del utgifter dom kommande månaderna. Så de får bli till att dricka mycket honungsvatten och knapra halstabletter...suck och bläääää
 
Prickens första hockeymatch
 
 
Mina bästa vänner idag
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0