Hallonbladste

Idag köpte jag mej lite hallonbladste...har hört att detta ska lindra vid och efter förlossningen så man inte blöder lika mycket, men även att de kan sätta igång förlossningen. Expediten i affären informerade mej noga om att man endast får använda detta vid slutet av graviditeten..hmmm undra om hon missade min stora mage...jag ÄR i slutet av graviditeten jag lovar!! =)
Jag tänkte jag skulle ta en kopp när jag kom hem från stan men kom på att jag faktiskt ska på studentmottagning idag plus att Eric är i Uppsala och firar sin systerson som slutar nian, och jag vill inte riskera att kanske sätta igång nåt nu, de vore lite dumt ;) så de får vänta till ikväll hehe.
 
Sist vi var till barnmorskan så såg allt bra ut, mitt järnvärde hade äntligen gått upp till de normala (115) så de är väl bara till att fortsätta knapra mina järntabletter så att de håller sej där tills förlossningen. Hjärtslagen låg fortfarande på 140 och mitt blodtryck var 115/65..sf måttet låg på 35 så jag följer kurvan perfekt.
Vi bokade in ett till besök den 23/6, men vi får väl se om jag hinner gå på de eller om den lille vill komma innan de =)
 
 
 
Nu är hon klar!! och arbetslös =) nu väntar bara mottagningen med all mat! =) mmm de gillar gravidmagen =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0