BF idag

Ja idag är de dagen med stort D, idag har vi vårat bf datum. Men än så länge så verkar de inte hända nåt...=(
Vi började dagen med att sova riktigt länge, sen gick vi ut och åt brunch. Efter brunchen åkte jag och mamma till Valbo köpcentrum för att titta lite, och för att jag skulle få röra lite på mej och kanske få igång nåt ;)
Mamma hittade lite nya kläder medans jag mest gick runt och försökte guppa lite extra på magen för att få bebisen att vilja komma ut...
Eftersom de har varit så lugnt i magen idag så bestämde vi oss för att gå på bio nu på kvällen, så mamma, jag och Eric gick och såg Transcendence med Johnny Depp. Riktigt bra film faktiskt så den rekommenderar jag er att se.
Ja nu sitter jag här och pratar lite med magen och försöker få den där inne och förstå att den är färdigbakad och kan komma ut nu...vi vill allihopa att den ska komma ut så vi får hälsa på riktigt =)
Men med tanke på vad som hänt under veckan (tänker inte gå in på några detaljer) så tror jag ändå inte att de kommer dröja alltför länge innan den behagar titta ut, jag tror inte jag kommer behöva gå över 2 veckor å sen sättas igång...men man vet ju aldrig, man ska aldrig säga aldrig...
 
Bilden på mej är tagen imorse
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0