Vårat mirakel är här!

De har gått några dagar sen jag skrev nåt sist, och de är för att de har hänt lite sen dess...vi har blivit föräldrar!! Den 5/7 kl 22.56 kom våran son Clint, välskapt och helt perfekt. 51 cm lång och 3258 gr. Vi är sååå lyckliga!
Allt gick bra, fick dock använda sugklocka sista biten men de gick hur bra som helst. Allt har funkat perfekt och vi fick åka hem från BB redan efter 2 dagar, så nu är vi hemma och försöker få rutin på dagarna.
Närmsta familjen plus några vänner har varit förbi och  tittat på våran lilla guldklimp, och ja tänkte jag skulle åka förbi jobbet nästa vecka för att visa upp honom =)
Nästa vecka flyttar vi till huset, de kommer va fullt upp. Jag hoppas vi får tag på lite flytthjälp då ja inte kommer kunna bidra så mycket då jag lär ta hand om den lille...men de går nog bra. de ska bli skönt att få komma iordning där borta och äntligen kommer jag få inreda lillens rum (som jag har längtat) =)
 
Här är han alldeles nyfödd, vi har precis fått komma ner på BB
 
 
En dag gammal
 
 
Clint tillsammans med sin mormor
 
 
Våran guldklimp
 
 
 
michelle
2014-09-02 @ 14:35:29
URL: http://michhagg.blogg.se

vilken goding! stort grattis!

Svar: tack!! desamma till er! =)
Mickis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0