Saknar henne redan

Har precis lämnat av min mamma på tågstation, hon har varit här och hälsat i helgen.....å jag saknar henne redan! 
Konstigt med tanke på att när man var i tonåren så tyckte man hon mest va i vägen och va jobbig, nu är hon en av mina bästa vänner och jag skulle inte veta vad jag skulle göra utan henne, är så glad att jag har henne som mamma! Tänk hur de kan förändras hehe
Sitter nu och tittar på os finalen i hockey (Sverige-Kanada) och ja kan nog säga att guld blir de tyvärr inte, utan vi får nog nöja oss med silvret...Kanada är helt enkelt bättre....men ja tycker ändå att dom ska va glada för dom har gjort bra ifrån sej som kommit så här långt.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0