Första sparken för pappan

Igår fick Eric känna första sparken från Pricken =) Jag har provat att lagt hans hand på magen flera ggr när jag känt att de har sparkat hårt och igår va de dax igen, å denna gång kunde han känna sparken =)
Jag har nu suttit ett tag och försökt leta reda på information om vart man kan göra ett 3D/4D ultraljud nånstans...nån som vet?? Jag har fått tips om Tittut kliniken men dom verkar ha stängt (har hört att de ska va pga för lite personal), jag kommer inte in på deras hemsida iaf....nån som vet nån annan som gör dessa ultraljud?? Jag skulle så gärna vilja göra ett sånt =)
 
 
                   Lånad bild
 
Emelis
2014-02-19 @ 19:54:03

Grattis till graviditeten! :) Linköping eller göteborg tror jag är de ända som gör 3D nu...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0