Alla hjärtans dag

Varken jag och Eric är inte speciellt mycket för denna dag...istället för att köpa blommor och presenter och visa varann extra uppskattning just på denna dag så gör vi de hellre när de är helt oväntat, då känns de mycket mer äkta, så därför bestämde vi och våra vänner Maria å Hasse för att fira denna dag tillsammans.
Vi lagade tacos och jag hade bakat en tårta. Kvällen blev superlyckad och vi hade riktigt trevligt och tårtan blev en hit trots att alla var proppmätta efter maten och knappt fick i sej sin tårtbit (jag va den enda som åt upp hehe).
 
Tårtan
 
 
 
Tårtan innehöll hallonmousse och ahlgrensbilar fluff och var sedan täckt med dumle fluff...sen dekorerade jag den med chokladfingrar samt gjorde ett hjärta av gelehallon och hällde kinapuffar på toppen. En riktigt sockerbomb men supergod!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0