Åland igen

Det har varit tyst här ett bra tag men de beror på att jag har haft fullt upp...min moster ligger döende i cancer och eftersom hon bor på Åland så har jag varit borta mycket nu ett tag...jag och mamma har åkt över dit 2 ggr den senaste veckan för att vara med henne hennes sista dagar och finnas som stöd för min kusin...vi ska dit nu igen på onsdag, jag hoppas de inte är sista gången innan begravningen, men jag vet att de börjar närma sej tyvärr.
Nu hinner jag inte skriva nå mer, ja ska rusa ivä till hälsocentralen för att göra ett hörseltest. Min sambo har tjatat på mej länge nu att jag borde göra ett då jag har börjat höra så dåligt på sistone...vi får väl se va de visar....skriver mer när ja kommer hem...
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0