Resultat efter 20 veckor

Idag tänkte jag att ja skulle bjuda er på en liten före och efter bild....jag har nu hållit på med Vemmas kost och träningsprogram lite till och från i ca 20 veckor nu...dock måste jag erkänna att jag slarvat lite de senate veckorna då jag har varit krasslig i kistan och haft otroligt mycket att göra så jag har misskött kosten lite, men jag är ändå nöjd och stolt över mitt resultat hittills så här kommer en liten bild på hur jag ser ut idag. =)
 
 
Ja det har ju verkligen hänt saker och jag måste ändå säga att jag är sjukt stolt över mej själv som har lyckats, trots att jag slarvat ibland. Jag kommer ju inte sluta här, jag har som sagt nåt kilo kvar som jag vill ha bort, men de fixar jag. =)
Jag kan knappt fatta att jag tillät mej själv att se ut som jag gjorde förr, men en sak kan jag säga; jag kommer aldrig se ut så igen!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0