Inte långt kvar nu

Ja som ni såg i mitt förra blogginlägg såg att jag kommit långt på min viktresa...jag har ju egentligen vägning och mätning på lördagar men idag kunde jag inte hålla mej så jag hoppade upp på vågen (måttbandet får vänta till lördag) och nu är jag riktigt nära mitt mål....bara 2,1 kg kvar!!
Men idag tar jag vila från träningen, idag står bakning på schemat då min sambo fyller år imorn och jag har lovat att jag ska baka en tårta åt honom som han kan ta med till jobbet samt en kaka som vi ska ta med till hans föräldrar på kvällen då vi ska fira honom litegrann...den riktiga presenten får han i juni, han kommer dock få veta vad de är imorn men sen får han vänta till juni =)
 
De är nära nu...
 
Byxorna börjar bli lite för stora...tur de finns snöre i dom...kanske dags att skaffa ny garderob =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0