Dag 78 - Vemmas kost och träningsprogram

Nu har jag gått in i den 12:e och sista veckan på detta program, så nu är de inte långt kvar. Jag kommer nog inte hinna nå mitt mål tyvärr men jag har kommit otroligt långt på dessa veckor och jag är sååå stolt över mej själv.
Igår hade jag mätning och vägning och jag blev positivt överraskad då det hade hänt nåt, för jag har i princip stått still i 3 veckor (jag har slarvat lite med träningen), men nu hade de äntligen rört lite på sej.
Så med en vecka kvar av programmet så ser mina resultat ut så här hittills:
 
Vikt: -7 kg
Midja: -11 cm
Höft: -8 cm
Lår: -5 cm
 
Totalt har jag tappat 24 cm!!
 
Nästa vecka så ska ni få se bilder, de lovar jag, både före och efter bilder...för de har hänt en hel del =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0