Ny tatuering

Jag har länge gått och velat haft en ny tatuering...sist jag tatuerade mej gjorde jag ett stort M i nacken, sen har jag ju även en viol på fotleden till minne av mormor...men denna gång skulle jag vilja ha en text skriven på sidan om kroppen, typ från strax under armhålan och neråt. Men jag vill inte ha nån vanlig text som alla andra har, typ nåt på latin eller så utan jag vill ha nåt som representerar mej så jag satt och funderade ett tag och kom på uttrycket "Don´t worry be happy"...de tycker jag stämmer ganska bra in på mej, folk säger alltid att jag jämt är glad och att gå runt och oroa sej är inte riktigt min grej, de leder lixom ingenstans....
Så nu har jag skrivit ner denna mening i lite olika stilar men skulle vilja veta vad ni tycker är finast.... har ni nåt annat förslag så skriv gärna de..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0