Dag 26 - Vemmas kost och träningsprogram

Idag hade jag en riktigt smarrig matlåda med mej...grillbiff med ugnsrostade grönsaker och en supergod yoghurtsås.
 
 
 
Denna vecka är det ju som sagt högkolhydrats vecka hela veckan, och nästa vecka är det dax för en ny 4 veckors period och den startas med en cleansing vecka =) Denna vecka kommer jag nog gå upp lite i vikt då jag äter mer kolhydrater så jag kommer förmodligen samla på mej en massa vatten men de kommer istället rasa av nästa vecka då jag startar med en rening/cleansing av kroppen. Så de ska bli riktigt intressant att väga sej nästa vecka för att se hur de har gått.
Imorn är de invägning igen så vi får väl se då..... igår var även första gången jag fuskade sen jag startade med detta program...jag åt en kanelbulle fast de inte va min ätardag..(skäms Mickis)...men imorn ska jag till simhallen och simma 1 km sen på söndag ska ja till gymmet så förhoppningsvis kanske inte den gjort alltför stor skada i slutet av veckan ;)
Linda Elfving
2013-02-01 @ 13:23:34
URL: http://duochjag.blogg.se

Den bullen va du värd ;)
ingen skada skedd..
du är grym mickis..
fortsätt kämpa

Svar: =) tack Linda!!!
Mickis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0