Tråkiga besked och glädjande besked

Jag vet att de har varit väldigt tyst här på sistone och de beror inte på att jag har glömt bort bloggen utan bara att de har hänt väldigt mycket i mitt liv på sistone som har gjort att jag har prioriterat annat före bloggen.
Tyvärr gick min moster bort i cancer i september vilket var väldigt jobbigt då hon endast var 60 år gammal...de gick dock fort så hon slapp lida så mycket iaf. Vi hade begravning för henne i början av november som var väldigt fin, min kusin hade verkligen fixat det bra.
Men som dom brukar säga, efter regn kommer solsken...i början av november fick även jag och min sambo reda på att vi ska bli föräldrar nästa sommar! Det var verkligen ett chockartat besked då vi inte har planerat att skaffa barn (jag har ätit p-piller) men efter mycket om och men och många funderingar och tankar bestämdes att vi tar emot detta barn med öppna armar och mycket kärlek. Jag tror vi kommer fixa detta galant och att vi kommer bli underbara föräldrar.
Bäbisen är planerad att komma i slutet av juni, vi ska på UL den 31/1 men vi tänker inte ta reda på vilket kön de blir, de få bli en överraskning. =)
Graviditeten kom ju lagom före jul så vår familj fick beskedet som en liten julklapp och gissa om dom blev glada!! Alla hade tydligen gått och hoppats och väntat på detta lilla liv. =)
Bloggen kommer nog handla mycket om graviditeten en tid framöver men jag kommer inte sluta lägga upp nya smarriga recept på de jag bakar eller nya smycken som jag tillverkar...jag hoppas att ni som läser min blogg idag även kommer vilja följa mej fortsättningsvis på min livs resa...att bli mamma!!
 
Min mosters begravning
 
 
Kortet jag gav till svärmor i juklapp
Jag och sambon på julafton
 
"Prickens"(som jag har döpt den lilla inne i magen till) första present kom från Mikis
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0