Nyheter för killar

Idag har jag bara koncentrerat mej på att göra smycken till killar...jag får frågan många gånger när jag står på marknader framförallt om jag inte har nå smycken för killar...lite har ja ju men jag har så dålig fantasi när de gäller att göra smycken till killar men idag gav jag mej faan på att göra lite nytt för killar....å detta blev resultatet..eftersom dessa är för killar så är dom något större i storleken (20 cm)...vad tror ni, går de hem??
 
7 radigt armband med flätat läderband...130:-
 
5 radigt armband med blandade läderremmar...85:-
 


3 radigt läderarmband med små mellandelar...90:-
 
4 radigt armband med bruna "ormskinns remmar"...80:-
 
2 radigt armband med bruna "ormskinns remmar"...105:-
 
Armband i brunt läder med ormskinns look som man virar tre varv runt handleden...90:-
 
4 radigt läderarmband...85:-
 
Självklart blev de två tjejarmband oxå...
 
3 radigt elastiskt armband med en liten rosett...90:-
 
Armband med små änglavingar...80:-
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0