Min hemsida är klar!!!!

Nu är min hemsida till mitt företag klar!!! Äntligen...de har tagit lite tid men nu är den här...egentligen är de ju en blogg (skapad här på Blogg.se), men innan jag vet vart jag ska skapa min hemsida och vill lägga ner pengar på sånt så får de bli på detta vis. Jag ska köpa ett domännamn inom snar framtid så att man slipper skriva "helanamnet.blogg.se", utan då blir det bara www.mickistassar.se.
Nu är det bara lite reklamlappar och dom nya visitkorten som saknas =)
 
Så vill ni boka en massagetid till eran vovve så är det bara att maila på [email protected] eller gå in på mickistassar.blogg.se.
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0