Testpilot åt Smartson

Idag fick jag veta att jag är 1 av de 300 som ska få testa Norton Mobile Security programmet/appen till min mobil i ett helt år kostnadsfritt!! Det var över 2000 sökande och jag blev en av dom som kom med.
Jag har precis installerat programmet på min telefon och de gick väldigt lätt...enkelt att förstå alla instruktioner och att följa alla stegen. Nu ska jag bara sätta mej in i själva programmet och se vad jag kan göra med de och om jag kommer ha någon användning av de. Jag har dock redan installerad stöld skyddet, de va de första som jag fixade via appen, så om min mobil nu skulle bli stulen så kan jag med en enkelt sms låsa min mobil och göra den obrukbar för tjuven på de sättet. De känns tryggt!
 
 
 
Jag kommer berätta mer om denna app senare framöver.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0