Då va de beställt!

Japp nu va de beställt...mitt alldeles egna domännamn!! Nu har jag äntligen tagit tummen ur röven och beställt ett domännamn till mitt företags hemsida... www.mickistassar.se
Nu ska ja sätta igång och göra reklam för mej själv. Hittade även en hundskola här i Gävle för nån dag sen som även håller lite föreläsningar så jag tänkte ja skulle kontakta dom för att kolla intresse om en föreläsning om hundmassage =)
Det är så kul att äntligen fått igång allt, de är ju trots allt nästan ett år sen jag färdigställde min utbildning som hundmassör, så jag längtar verkligen till att få snurr på min rörelse =)
Så för att tjata lite till, vill ni beställa en massage tid för eran lilla ögonsten så gå gärna in på min hemsida och beställ en tid.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0