YES jag fick biljetter!!!!!

YEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!! Efter mycket om å men så fick vi ihop 6 st biljetter!!!! Så den 22 november ska jag, Mikis, Cissi, Melek, Stina å Tina gå på Swedish House Mafia i nya arenan i Solna, Stockholm!!! Fy fan va roligt de ska bli. Få se om vi bor på hotell eller om vi kanske sover hos min mamma som bor rätt nära, de skulle t.o.m bli billigare att åka taxi än tunnelbana =)
Efter konserten lär vi ju säkert gå ut eller nåt...shit va skoj vi ska ha....bra att ha nåt att se fram emot till hösten...nu först är de ju självklart våran Alaska/Florida resa som jag längtar mest till men de kan va skönt att ha nåt att längta till sen i höst oxå =)
 
Jag tycker de är så jävla tråkigt att SHM ska splittras, dom gör ju grym musik. Men vem vet dom kanske gör en comeback om några år (när pengarna är slut hehehe).
 
 
 
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii va jag är lycklig just nu!!! Fan va kul vi ska ha brudar!!!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0