Massage bilder

Det har varit mycket hundmassage på sistone men de är pga att jag måste få ihop mina praktiktimmar så jag kan få ut mitt diplom. Det har varit jätteroligt att träffa alla dessa hundar och jag känner för varje gång att jag lär mej mer och mer...så de där som min lärare sa att de tar ca 100 hundar innan de sitter i fingrarna stämmer nog =)
Idag var jag iväg igen till 2 hundar som jag masserat förut, och sist jag var där så var den ena hunden väldigt tight i bindväven runt ländryggen och rumpan, och idag när jag var där så hade de släppt totalt, så de va så roligt att se/känna. Jag hade även gett matte några enkla övningar som hon kunde göra mellan våra besök och de märkes verkligen att de hade gjort skillnad så de va kul att se.

På onsdag är de dax igen och då är de oxå ett återbesök, hos 3 st Bearded collies. Ska även vara med på en Rally lydnads träningen efter de. De ska bli riktigt spännande att se, har aldrig varit på de förut. Får passa på att sälja in mej själv och hundmassagen lite där =)


Här kommer några bilder från förra veckan då jag var iväg och masserade några finska lapphundar.










Här är några bilder på dom hundarna jag masserade idag fast dom är tagna vid ett annat tillfälle...














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0