Lååååång väntetid

Jag tänkte jag skulle uppdatera er lite hur det går med våran sängstomme som vi har försökt köpa från IKEA. Jag kan ju säga så här, de går låååångsamt.
Sist vi va där fick vi veta att det är 6 veckors väntetid innan vi kan köpa den, då dom helt plötsligt har bestämt sej att sluta sälja den i den vita färgen dom har nu, och ska byta färg på den. Bra tänkte jag, då kanske dom får in den i svart istället så slipper vi krångla med att måla om den, men nä sån tur ska man väl inte ha, dom skulle bara byta nyans på den vita färgen (den är cremevit idag och ska bli kritvit)...suck...och pga det så får vi nu vänta hela 6 veckor innan vi får hem den....


jaja nåndag blir du våran....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0