Bröllopssmycken

Idag har jag gjort en massa nytta här hemma. Jag började dagen med att vinka av mamma vid tåget, hon har varit här i helgen och firat sin födelsedag. Vi hade supertrevligt. Vi var ut och åt tillsammans med två av hennes vänner som kom upp på lördagen och överraskade.
Som sagt en massa nytta har jag gjort idag...betalat räkningarna, deklarerat, tvättat och även gjort klart en smyckesbeställning.
Jag fick en förfrågan av en kollega om jag skulle kunna göra hennes bröllopssmycken, och självklart ville jag de. Vilken ära!! Så idag blev dom klara.

Hon ska gifta sej i Miami på stranden och ville ha nåt i färgerna vitt och turkost



Passade även på att göra några vinglasmarkörer...6 st 75:-



4 st...65:-

cissi
2012-05-04 @ 20:14:55

Oo Miami! Vem ska gifta sig?

cissi
2012-05-05 @ 08:09:29

Jag listade ut det själv ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0