Julbord med jobbet

Nu sticker jag in till stan för att klippa mej inför julbordet med jobbet ikväll....efter klippningen åker jag hem till en kollega för att fixa iordning mej...ska bli kul å se vad folk säger om klänningen, jag provade den igår och den satt perfekt! Ska bara in till stan å fixa en axelbandslös bh, verkar som om alla mina har försvunnit i flytten (läs ligger i nån kartong i garaget och jag orkar inte leta).
Hoppas att de är nån som tar med kameran ikväll, jag orkar inte släpa med mej min systemkamera, så får ni se lite bilder sen.

Ha de bra





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0