Ny hobby?

Jaha ska jag börja med en ny hobby tro...=)
Igår fick jag hem 2 st böcker som jag beställde för några dagar sen... för några år sen så beställde jag ett kit från Panduro där man kunde göra eget läppglans...jag tyckte de va riktigt roligt men mer än så blev de inte. Jag har gått å tänkt på de länge och för nån dag sen så hamnade jag på en blogg hos en tjej som gör egna hudvårdsprodukter och jag blev astaggad att börja jag med.... så jag beställde 2 st böcker...




Idag har jag suttit å läst den ena från pärm till pärm och nu är jag ännu mer taggad!! Till nästa löning (ev tidigare om jag inte kan hålla mej) så tänker jag beställa lite grejer och sen ska jag sätta igång och göra lite egna hudvårdsprodukter...
Jag har hittat några grejer som jag tänkte starta med för att lära mej lite...jag kommer göra bla läppcerat, bodybutter med doft av ananas och hallon, vitamincreme för ansiktet och bodylotion....och de är så roligt!!
Berättar mer sen när de blir av....
Mattias Ö
2011-06-30 @ 22:15:44
URL: http://analyzelife.wordpress.com

Väldans va du håller på med mkt saker :-P



Hinner du med jobb och karl? ;-)



Kram

Mickis
2011-07-01 @ 06:20:01
URL: http://zickim.blogg.se/

Hehehe jobb..ja de hinner ja me...karl...ja de får du fråga han om =) jorå visst hinner jag med de =)Men jag älskar att pyssla så vad gör man =)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0