Pärlan ska bort

Idag ska kanske pärlan bort....Eric ska sälja sin ena bil..=( Den har verkligen varit helt underbar, men idag kommer det en från Sundsvall och ska titta på den...och jag inbillar mej att åker man ända från Sundsvall så köper man den nog. Hoppas den får ett bra hem bara =)

Pärlan

A MILLION LOVE LETTERS.
2011-07-29 @ 12:27:33
URL: http://amillionloveletters.blogg.se/

Ni kan få köpa min pojkväns bil för en billig peng... Passagerardörren är möjlig att stänga så länge man har tio års erfarenhet på ett gym. Däcken är slitna ner till ståltråden och det finns ingen framvagnsbalk. Bakluckan gick förut inte att öppna utifrån utan var tvungen att öppnas inifrån med en skruvmejsel. Detta är nu ordnat så att den går att öppna men istället går den inte att låsa. Takluckan är också trasig och billåset går att öppna med en glasspinne.

Förutom ovanstående så är bilen ett riktigt vrålåk! Intresserad?

Mickis
2011-07-29 @ 15:45:25
URL: http://zickim.blogg.se/

Nä tack...vi har redan varsin bil, därför säljer vi nu den tredje...

Men lycka till med bilförsäljningen..har en känsla av att vi har lite lättare att sälja våran dock...;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0