Inte den enda med problem

Jag har fortfarande inte fått det att fungera med min kamera...och jag verkar inte vara den enda som har problem med drivrutiner till Windows 7 för Canon...suck...men jag har fått ett tips om att jag ska ställa in kamerans USB inställning från "PC" till "print/PTP"...ska testa de ikväll och se om de blir bättre, hoppas verkligen de...




Mår inge vidare idag...vaknade med ont i halsen...hoppas de inte bryter ut till en förkylning, har inte tid att vara sjuk just nu...sen är de ju Krav Maga träning på onsdag igen å de vill jag ju inte missa...

Dagens meny:

Måndag

Frukost: Omelett med ost, frukt och grönsaksjuice

Mellanmål: Frukt med keso

Lunch: Kyckling med potatissallad

Mellanmål: Lättkesella med bär och ägg

Middag: Fläskfilé med haricots verts



Startvikt: 76,8 kg

Vikt efter 4.v: 72 kg

Total viktförlust: 4,8 kg =)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0