De funkade!! Här kommer dom...

Äntligen fick jag det att funka...nu har jag fått ut mina bilder från kameran...så här kommerlite bilder från våran helg i Stockholm...

Först lite bilder från Naturhistoriska riksmuseet...jag och mamma som pingviner






Titta jag hittade Erik naken =)



De va en taggig fisk





Min nya polare



Han skulle man ju inte vilja stöta på ute i naturen



Nu är du inte så kaxig va älskling =)



Sen gick vi in på utställningen "Den sinnrika människan"



Där fick vi testa våran reaktionsförmåga



Eric vann ju såklart



Sen tittade vi på otroligt vackra stenar









De ser nästan ut som godis





Äntligen fick jag se en älg...fast inte riktig tyvärr =(











På lördagen åkte vi till älvsjö och gick på MC mässan och såg en hel del coola hojar...





Eric blev väldigt sugen på denna



Samma som jag har...fast lite nyare



Jag hittade en ny hjälm...hehe



Eric drömmer sej bort





Kolla in bakhjulet på denna



Ja de va våran helg...såååå mysigt.
Anonym
2011-02-02 @ 11:08:21

De är riktiga älgar dom har där. Dom är bara uppstoppade. Med det är inga fejk älgar.

Mickis
2011-02-03 @ 06:12:52
URL: http://zickim.blogg.se/

Okej då...inte levande de va de jag menade =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0