Tagit sina första steg

Idag är en stor dag, en underbar dag, en dag som vi alla har väntat och drömt om. Min underbara svärmor har tagit sina första steg efter allt som har hänt . Det är så skönt att se att hon fortfarande orkar kämpa efter allt. Men hon är stark och envis, de har hon alltid varit.

Idag har jag städat lite här hemma eftersom vi får besök ikväll och ska grilla lite...sen kommer Eric hem ikväll efter att ha påbörjat sin nya utbildning i Sthlm som Keyacount manager (eller hur de nu stavas), så då kan de va kul att komma hem till ett städat hus och nybäddad säng ;)

Nu ska ja hoppa in i duschen och fräsha till mej lite för att sen åka in till stan och handla till ikväll....





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0