Auktionera ut namnet på ditt barn

Ja nu funderar ni säkert vad detta handla om...ja hittade en sida på nätet där dom listat dom konstigaste auktionerna på Ebay, och där som nr 51 hittade jag en konstig auktion..eller är den konstig vad tycker du?? Det är nämligen ett par som lagt ut en auktion där den som vinner får döpa deras barn.
Ja har man ingen egen fantasi att man kan komma på ett namn och samtidigt vill tjäna lite pengar, så varför inte....kanske en rolig historia att berätta när barnet blir äldre...men jag tror nog att jag skulle ha gjort det på de tradionella viset, valt ett namn själv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0