Bröllops smycke

Jagfick ju i uppdrag av mamma att göra ett smycke åt henne som hon kunde ha på bröllopet i Sri Lanka i sommar....nu är det äntligen klart...de kommer bli ett par örhängen till oxå som ser ut som hänget på halsbandet men dom gör jag ikväll.
Va tycks?? Jag vet, svart kan ju kännas lite dystert på ett bröllop men de va vad mamma ville ha så då gör ja det...det är ju dock inget svenskt bröllop hon ska på utan Srilankesiskt...hon ska vara klädd i sari...

Smycket



Närbild på hänget



Sari (mamma vill ha en blå)

cissi
2010-05-27 @ 21:21:45
URL: http://cissie.blogg.se/

Mkt snyggt! Det kommer nog passa bra :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0