Tennis

Idag åkte jag och Cissi iväg för att spela tennis...ingen av oss kan spela men de är ju grymt kul. Detta va 2a gången jag spelade och även fast jag inte va bra så va jag mycket bättre nu än när jag spelade med Eric sist... men de va grymt kul så de ska vi göra igen bestämde vi...





Men imorron blir de gymmet istället...Cissi kör step och jag kör gym...känns skönt att ha kommit igång igen...måste verkligen börja röra på mej mer med tanke på hur stillasittande mitt jobb är just nu. ibland har jag lust att gå tillbaka och börja ronda men jag vill verkligen inte jobba natt igen...så då får jag väl helt enkelt stå ut med att sitta stationärt och sen träna lite på fritiden. Bara man hittar en träningsform som man tycker är rolig så går de bra..längtar tills jag kan börja springa igen..än så länge tycker jag de är lite för kallt. Måste ju verkligen hinna träna lite inför vårruset i år. =)
cissi
2010-03-31 @ 11:06:52
URL: http://cissie.blogg.se/

Ja kul var det :-) Synd på vristerna idag bara ;)



Jag jobbar när det är vårruset i år :-(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0