Strippan gjorde succé

Äntligen kan ja berätta allt...i helgen hade vi en överraskningsfest för Mikis som har fyllt 25...jag har ju inte kunnat skriva nånting om de för att de va en överraskning men äntligen kan jag berätta allt... shit va roligt vi hade. vi hade beställt mat från en catering och sen en strippa... oj oj oj säger ja bara...=)

Här kommer några bilder...dom säger mer än ord =)

               

 

               

 

               


           

 

Ja här har ni fått sett en del bilder...resten finns på facebook....shit va kul vi hade!!!!!!!!!!!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0