Lyckodag på Liseberg

Idag har vi varit hela dagen på Liseberg, å shit vilken dag!! AJ va ont ja har i fötterna och rösten är hes... Coolast va helt klart Balder och sen Kanonen...Uppsvinget pirrade mest i magen.
Jag hade en jäkla tur vid chokladhjulen...efter ett tags spelande så gick vi iväg till marabou hjulet och där lyckades jag vinna en stor kaka (2 kg) och direkt efter de gick vi iväg till Ballerina hjulet och där vann jag på en gång!! Så de va en riktig lyckodag!!
tur att jag har hjälp att äta upp allt....=) nu syftar jag inte på katten utan på Jennie =)
Jennie
2010-07-29 @ 01:35:36

jaaa tur du har chokladfreaket jennie som kan hjälpa dig att äta ;P

Uppsvinget pirrade inte i magen, det var ju en nära döden upplevelse! Mina händer skakade i minst 1 timme efteråt ;)

Sandra S
2010-07-29 @ 07:59:08

Vilken turgumman du är, du vinner ju alltid sänt där ;)

cissi
2010-07-29 @ 17:44:12
URL: http://cissie.blogg.se/

Sällan du har tur i spel!! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0