Tjejkväll ikväll

Idag går jag av mitt 5 dagars skift...äntligen... som ni redan vet så är jag inte särskilt förtjust i dessa 5 dagars skift, så drygt att göra 60 tim på 5 dagar, man får ingen fritid över alls...de är bara att åka hem å laga mat å sen hoppa i säng för att hinna sova några timmar..
Så idag ska jag och Cissi ha tjejkväll hemma hos mej ikväll...vi ska dricka lite vin och spela en massa buzz!!!

     



Imorron kommer de hem en målare till oss som ska tapetsera våran hall...de ska bli så kul å se hur de blir... hela kvällen igår tömde jag hallen på saker, nu är de bara möblerna kvar som Eric får hjälpa mej med när han kommer hem ikväll...





Fick lite nya pärlor igår så idag ska jag göra smycken =)

     
cissi
2010-01-27 @ 22:49:00
URL: http://cissie.blogg.se/

Ingen tjejkväll :-(

Hade oxå sett framemot det. Skrutt

Mår lite bättre idag iaf, men inte helt hundra. Gårdagen var ingen höjdare vill jag lova. Blev sämre och sämre ju längre dagen gick :-(

Vi får försöka ta det ngn kväll nästa vecka tycker jag??!! :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0