Middag hos vänner

Igår var jag och Eric över hos några vänner på middag...riktigt trevligt hade vi men både god mat och sen enhel del buzz spelande...
Eftersom de va dom som bjöd på maten (och även gjorde förra gången) så kände vi att vi ville bjuda nånting tillbaka så vi gjorde iordning en fin fruktkorg åt dem. La även i lite kaffebönor och choklad.

Anette Sundqvist
2010-09-10 @ 11:17:23

Blev väldigt glad över fruktkorgen!! alltid roligt att träffas, men synd att jag skulle jobba dagen efter, så att jag fick gå och lägga mig tidigare. Men nästa gång....... :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0